Výchovné poradenství
Výchovná poradkyně: Mgr. Diana Sklenářová
Kontakt: mobil: 736 671 427, pevná linka: 515 291 299 (ředitelna)
Konzultační hodiny: Po – 14:00- 15:00 - dle telefonické dohody
1. Kdo je výchovný poradce/kyně:
Je to pedagog, odborně připraven pro výchovné poradenství, který pomáhá při profesní orientaci a řešení výchovných otázek, věnuje zvláštní pozornost poruchám dětí a mládeže z hlediska pedagogické, psychologické a sociální normy, jejich zjišťování, prevenci a nápravě.
Ze své práce se výchovný poradce odpovídá přímo řediteli školy.
2. Do pracovní náplně výchovného poradce patří:
a) Poradenská činnost
- kariérové poradenství a poradenská pomoc při rozhodování o další vzdělávací a profesní
cestě žáků
- základní skupinová šetření k volbě povolání, administrace, spolupracuje s třídními
učiteli
- poradenská činnost pro rodiče a žáky při volbě povolání
- spolupráce se školskými poradenskými zařízeními ( PPP, SPC, SVP, úřad práce )
- vyhledávání a orientační šetření žáků, jejichž vývoj a vzdělávání vyžadují zvláštní
pozornost
- podává návrhy na vyšetření v pedagogicko psychologické poradně nebo ve speciálně
pedagogickém centru pro žáky s vývojovými poruchami čtení a chování i pro žáky se
smyslovým, tělesným nebo mentálním postižením
- příprava podmínek pro integraci žáků se zdravotním postižením ve škole
- spolupráce s institucemi v šíření dalších výchovných a prevenčních postupů v práci s
problémovými dětmi
- spolupráce s pracovníky školy při řešení otázek v postupech výchovné práce s
problémovými dětmi
b) Metodická a informační činnosti
- metodicky usměrňuje a sjednocuje diagnostickou činnost třídních učitelů a poskytuje
jim obsahovou a metodickou pomoc v otázkách kariérového rozhodování žáků,
integrace, IVP, práce s nadanými žáky apod.
- informuje rodiče žáků a učitele o činnosti zařízení výchovného poradenství a
diagnostických ústavů, o možnostech využití jejich odborných služeb
- pomáhá třídním učitelům při vyhledávání a sledování problematických žáků, dává
návrhy na další péči o tyto žáky
- poskytuje informace o činnosti školy, školských a poradenských zařízení v regionu
- shromažďuje odborné zprávy a informace o žácích v poradenské péči dalších
poradenských zařízení ( v souladu s předpisy o ochraně osobních údaj
3. Pro vystupující žáky a jejich rodiče:
Co všechno je třeba brát v úvahu při rozmýšlení o dalším studijním zaměření vystupujících dívek a chlapců? O čem si mají rodiče a jejich děti zajistit aktuální informace? Kde najdou kvalitní odpovědi na své otázky?
V tomto období je potřeba pokusit se objektivně zhodnotit předpoklady každého jedince pro další studium, prodiskutovat v rodině priority další profesní dráhy, zdravotní i jiné aspekty jednotlivých druhů povolání, na která se bude dítě dále připravovat studiem, posoudit, jaké jsou možnosti nalézt uplatnění ve zvolené profesi atd.
Od 1.1.2012 vstoupily změny ve školském zákoně, které se týkají přijímacího řízení.
Přehled nejdůležitějších změn:
1) je zrušeno výstupní hodnocení – 16. V § 51 se odstavec 5 zrušuje.
2) pro 1. kolo PŘ jsou pouze 2 přihlášky – 19. V § 60 odstavec 7 zní:
„(7) Pro první kolo přijímacího řízení do denní formy vzdělávání může uchazeč podat 2 přihlášky.
3) ředitel SŠ zveřejní seznam přijatých a nepřijatých žáků nebo zákonným zástupcům pošle rozhodnutí o nepřijetí( je tedy nutné, aby děti sledovaly zveřejnění na internetu) – bod 20. a 21.
4) zápisový lístek je nutné odevzdat nejpozději do 10 pracovních dnů od zveřejnění (žáci musí sledovat, který den byly výsledky zveřejněny kvůli lhůtě pro odevzdání zápisového lístku)– bod 26
5) Zápisový lístek může uchazeč uplatnit jen jednou; to neplatí v případě, že uchazeč chce uplatnit zápisový lístek na škole, kde byl přijat na základě odvolání. – bod 27.
Pro získání co nejširšího spektra informací využívejte vždy zodpovědné zdroje.
Nabídku některých z nich předkládáme:
Národní ústav odborného vzdělávání nabízí informační portál www.infoabsolvent.cz, který obsahuje všestranné informace o školách, oborech vzdělávání i uplatnění absolventů.
Evropská komise zřídila informační databázi EUROGUIDANCE www.neflakamse.cz, kde naleznete témata jako např. vzdělávání, nabídka práce, popisy profesního uplatnění, kariérové poradenství atd.
Regionální data získáte např. spojením s Úřadem práce České republiky, krajská pobočka Brno, kontaktní pracoviště Znojmo, n.Svobody 8, 67030 u speciální poradkyně: Ing. Marie Jägerové, tel. 950 176 494, nebo Mgr. Jany Perglerové, tel. 950 176 491
Průběžné nejnovější informace o konkrétních termínech budou vkládány na stránky školy. Důvěrné osobní konzultace si podle svých možností zajistěte telefonicky 736 671 427 nebo emailem Diana.Sklenarova@seznam.cz ( výchovná poradkyně pro volbu povolání).
Dívkám, chlapcům a jejich rodičům, kteří se právě nacházejí v období závažných životních rozhodnutí, přeji hodně úspěchů i štěstí.
Diana Sklenářová, výchovná poradkyně
Mohou být způsobeny genetickým dědictvím, úrazem, nejčastěji však lehkou mozkovou dysfunkcí (dřívější název lehká dětská encefalopatie) - což je drobné poškození tkáně mozku ve fázi vývoje a zrání, které způsobilo malé odchylky od správné funkce mozku, přičemž ale není ovlivněna celková schopnost organismu, inteligence, ale jen specifické schopnosti v oblasti motoriky, vnímání, myšlení a jednání. Poškození mohlo vzniknout mnoha způsoby - infekcí během těhotenství matky, těžkým nebo předčasným porodem, těžším onemocněním novorozence nebo úrazem hlavy.
Jde o výrazný nepoměr mezi sníženou školní výkonností a dobrou úrovní rozumových schopností. Nápadně nerovnoměrný vývoj různých složek osobnosti - oslabení různých specifických schopností. Děti nemohou dohnat doma to, co ve škole zameškaly. Poruchy pozornosti, rychlá unavitelnost pozornosti, afektivní labilita, ukvapené jednání, překotnost reakcí. Děti s průměrnou i nadprůměrnou úrovní nadání a schopností mají špatný prospěch z jednoho nebo více předmětů, kde se hodnocení vymyká z celkové klasifikace.
Obtíže při vytváření základních pracovních návyků - problémy se samostatným oblékáním, stolováním, udržováním čistoty. Děti se nedovedou soustředit, každý podnět odvádí jejich pozornost, rychle narůstá únava pozornosti. Děti jsou v neustálém pohybu, jednají živelně, reagují překotně, neúměrně, střídají se rychle různé nálady, kolísá duševní výkonnost. Chybí vytrvalost, schopnost cílevědomé soustředěné činnosti, nelze klást dlouhodobé cíle. Nedodržují pravidla chování, nedovedou spolupracovat, podřídit se autoritě, jsou familiární. Poznání vlastní neschopnosti a neúspěšnosti vytváří u dětí složité konfliktní situace, které řeší agresivitou, únikem do nemoci, záškoláctvím, denním sněním, odmítáním samostatnosti a záměrným snižováním se na úroveň menších dětí.
Poruchy se nejvíce projevují po vstupu do školy. Ve vyšších ročnících vlivem dozrávání nervové soustavy potíže postupně mizí.
Četnost výskytu je obtížné určit, údaje různých autorů kolísají mezi 2-20 % celé školní populace, učitelé I.stupně udávají 10-20%, ze zaostávajících žáků je takto postiženo asi 20%.
Uvědomit si, že jde o zdravotně postižené dítě a že je mimo rámec jeho schopností, aby se chovalo bez pomoci jiným způsobem.
Nedávat postiženému dítěti najevo jeho nedostatek, dát mu vyniknout v těch oblastech, kde se porucha neprojevuje. Diagnostikovat poruchu - odborníky v poradnách. Seznámit s postižením všechny vyučující žáka, se zásadami odlišného hodnocení a klasifikace. Nevytvářet situace, kde bude žák stále selhávat.Výkony hodnotit s ohledem na možnosti dítěte, ne na běžnou normu. Nešetřit pochvalou, dítě musí zažívat úspěchy. Učit způsobem "málo a často", dlouhodobá zátěž je nevhodná. Nepomáhá doučování, prodloužení doby učení, mnohonásobné čtení nebo psaní. Vyvarovat se negativních projevů vůči dítěti, netrestat za projevy choroby, neobviňovat z lenosti, nespěchat, nevyvíjet nátlak.
a) poruchy učení
- DYSLEXIE (porucha čtení)
- DYSGRAFIE (porucha psaní)
- DYSORTOGRAFIE (porucha pravopisu)
- DYSKALKULIE (porucha matematických schopností)
- DYSPINXIE (porucha kreslení)
- DYSPRAXIE (porucha motoriky)
- DYSMÚZIE (porucha hudebních schopností)
b) poruchy řeči
- DYSFÁZIE (vývojová nemluvnost)
- DYSLÁLIE (porucha výslovnosti, patlavost)
- DYSARTRIE (porucha výslovnosti)
- KOKTAVOST
- NEUROTICKÝ MUTISMUS
c) poruchy chování
- HYPERAKTIVITA (nadměrná aktivita, instabilita)
- HYPOAKTIVITA (utlumená aktivita)
Opakovaný výskyt některých z dále uvedených obtíží u žáka by měl učiteli signalizovat pravděpodobnou přítomnost některých z vývojových poruch učení. Konečná diagnóza však přísluší odbornému pracovišti, které vyloučí záměnu s jinými možnými příčinami obtíží (vada zraku, sluchu, nižší rozumové schopnosti, změna zdravotního stavu…) a navrhne další postup.
Pro zařazení do integrace či zohlednění je třeba splnit tyto podmínky:
* Student musí doložit své oslabení platným potvrzením z pedagogicko-psychologické poradny (PPP) či speciálního pedagogického centra (SPC) ne starší jednoho roku.
* Zpráva musí obsahovat potvrzení a závěr z psychologického a speciálně pedagogického vyšetření. Dále zpráva musí obsahovat dobu trvání její platnosti. Pokud tomu tak není, platnost potvrzení je automaticky 2 roky. Potvrzení musí být originál ne pouhá kopie. Zprávy a potvrzení od klinických psychologů, psychiatrů či psychologů nepracujících v PPP či SPC nelze dle zákona považovat za platné, ale je možné jej použít v případě jiných problémů.
* Toto potvrzení odevzdávají studenti osobně do rukou výchovné poradkyně Mgr.Diany Sklenářové nebo do ředitelny.
* Zákonní zástupci studentů a zletilí studenti jsou povinni (pokud zohlednění či integraci žádají) písemně požádat o zařazení do integrace či o zohlednění řediteli školy.
* Pokud je žádost oprávněná, rozhodne ředitel školy o zařazení do integrace či zohlednění. Zákonní zástupci žáka či zletilí studenti obdrží rozhodnutí ředitele školy o jejich zařazení do integraci či zohlednění.
* Bez platného potvrzení a bez písemné žádosti nelze přihlížet k jakémukoliv oslabení či postižení a na žáka je pohlíženo jako na zcela zdravého bez specifických vzdělávacích potřeb.
Výchovná poradkyně školy dle návrhu zprávy stanoví, kterých předmětů se bude integrace či zohlednění týkat. Ve vybraných předmětech je výchovnou poradkyní, učitelem daného předmětu, zákonným zástupcem studenta či zletilým studentem vypracován IVP pro výuku daného předmětu či celku studia. Všechna navrhovaná pedagogická opatření jsou projednávána se studentem a jeho zákonnými zástupci a jejich souhlasný či nesouhlasný názor je respektován.
PREVENTIVNÍ PROGRAM PROTI ŠIKANĚ
Informace pro rodiče
Šikanování je mimořádně nebezpečná forma násilí, která ohrožuje základní výchovné a vzdělávací cíle školy. Šikana se v zárodečné fázi vyskytuje v téměř každé škole, a proto je nutné věnovat tomuto jevu zvláštní pozornost.
Naše škola pracuje podle Minimálního programu prevence sociálně patologických jevů, jehož součástí je Program proti šikanování. Hlavní cíle programu, tzn. bezpečná a spolupracující škola - patří mezi priority našeho školního výchovně vzdělávacího programu Škola pro Evropu. Snažíme se vytvářet zdravé a bezpečné sociální klima školy, prostředí přátelské vůči žákům, všem pracovníkům a rodičům, prostředí, ve kterém je žák úspěšně zařazen do třídního kolektivu a může se harmonicky rozvíjet.
Důraz klademe na vytváření dobrých vztahů uvnitř třídních kolektivů a snažíme se včas zabývat narušenými vztahy ve třídě a případné náznaky šikany okamžitě řešit.
Na prevenci šikany a při řešení jednotlivých případů učitelé spolupracují podle předem dohodnutých postupů.
Mezi hlavní cíle programu pak patří úzká spolupráce s rodiči, neboť pouze účinná spolupráce rodiny a školy je předpokladem úspěchu v oblasti prevence šikany a dalších sociálně patologických jevů.
Dodatek školního řádu obsahuje sankční řád, který slouží k potrestání agresorů. Jedná se o výchovná opatření – napomenutí a důtka třídního učitele, důtka ředitelky školy, snížení známky z chování a převedení do jiné třídy. V mimořádných případech se užijí další opatření:
Čeho si v rodině všímat ?
Vážení rodiče, doporučujeme, abyste si všímali těchto možných příznaků šikanování:
Co dělat v případě podezření na šikanu?
Co nabízíme a co už umíme proti šikaně dělat ?
Kontakty:
Metodik prevence : Mgr. Lucie Stehlíková - tel. 774 750 437
Výchovná poradkyně : Mgr. Diana Sklenářová – tel. 736 671 427
Zástupce ředitele : Mgr. Pavel Kučera – tel.515 291 299
Ředitel školy: Mgr. Richard Nekula – tel. 515219299
E-mail: zssumna@mboxzn.cz
Odkazy:
www.minimalizacesikany.cz
ÚNOSY NEBO OHROŽENÍ DĚTÍ NÁSILNÍKEM - PREVENCE
http://www.azrodina.cz/4253-unosy-nebo-ohrozeni-deti-nasilnikem-prevence
INFORMACE K PŘIJÍMACÍMU ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY 2015/2016
Základní informace k přijímacímu řízení na střední školy. Návod jak postupovat od vyplnění přihlášky na SŠ, přes přijímací řízení, po odevzdání zápisového lístku.
Základní informace k přijímacímu řízení ke vzdělávání
ve středních školách a v konzervatořích
- ustanovení § 59 a násl. zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
- vyhláška č. 671/2004 Sb., kterou se stanoví podrobnosti o organizaci přijímacího řízení ke vzdělávání ve středních školách
Zveřejnění – ředitel střední školy zveřejňuje, a to i způsobem umožňujícím dálkový přístup:
- obory vzdělání, pro které se vyhlašuje přijímací řízení, včetně forem vzdělávání
- předpokládaný počet přijímaných uchazečů do každého oboru vzdělání a formy vzdělávání*)
- kritéria přijímacího řízení*)
- rozhodnutí o konání přijímací zkoušky, pokud se tato bude konat, včetně uvedení termínů konání přijímací zkoušky v 1. kole přijímacího řízení
*) kritéria přijímacího řízení mohou být stanovena odlišně podle obsahového zaměření školního vzdělávacího programu; pokud ředitel školy stanovil kritéria přijímacího řízení podle obsahového zaměření školního vzdělávacího programu, je při stanovování počtu přijímaných uchazečů oprávněn tuto skutečnost zohlednit.
Obory vzdělání s talentovou zkouškou |
do 30. října |
Ostatní obory vzdělání |
do 31. ledna |
Vydávání zápisových lístků ředitelem základní školy žákům školy*) hlásícím se do
Oborů vzdělání s talentovou zkouškou |
do 30. listopadu |
Ostatních oborů vzdělání |
do 15. března |
*) uchazečům, kteří nejsou žáky základní školy, vydává zápisový lístek krajský úřad příslušný podle místa jejich trvalého pobytu (týká se např. žáků víceletých gymnázií)
Podávání přihlášek – uchazeč VŽDY podává přímo řediteli střední školy (konzervatoře), do které se hlásí. U uchazečů s nařízenou ústavní výchovou nebo uloženou ochrannou výchovou může v nezbytných případech podat přihlášku ředitel příslušného zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy.
Denní forma vzdělávání
Obory vzdělání s talentovou zkouškou + konzervatoř |
do 30. listopadu |
Ostatní obory vzdělání |
do 15. března |
Jiná forma vzdělávání než denní
Obory vzdělání s talentovou zkouškou + konzervatoř |
do 30. listopadu |
Ostatní obory vzdělání |
do 20. března |
Přijímací zkoušky – vždy stanoví ředitel školy
Talentová zkouška do oboru vzdělání s talentovou zkouškou |
2. – 15. ledna |
Konzervatoř |
15. ledna – 31. ledna |
1. kolo - střední škola |
22. dubna – 30. dubna |
Další kola – střední škola |
stanoví ředitel školy *) |
*)není třeba čekat na skončení 1. kola, resp. předchozího kola přijímacího řízení
- uchazeč může v 1. kole přijímacího řízení podat dvě přihlášky; obě přihlášky může uchazeč podat na jednu školu – v rámci jedné školy a jednoho kola musí jít o různé obory vzdělání (nelze konat přijímací zkoušku v jednom kole přijímacího řízení ve více termínech)
- uchazeč může opět podat do 15. března přihlášku na jinou střední školu; do 1. kola přijímacího řízení může podat dvě přihlášky
- není-li naplněn počet žáků, lze vyhlásit další kola přijímacího řízení v řádných termínech
- uchazeč může v 1. kole přijímacího řízení podat dvě přihlášky; obě přihlášky může uchazeč podat na jednu školu (týká se i přihlášek do víceletých gymnázií) – v rámci jedné školy a jednoho kola musí jít o různé obory vzdělání
- není omezen počet přihlášek ani počet škol (týká se i přihlášek do víceletých gymnázií, oborů vzdělání s talentovou zkouškou a konzervatoří) – v rámci jedné školy a jednoho kola musí jít o různé obory vzdělání (nelze konat přijímací zkoušku v jednom kole přijímacího řízení ve více termínech)
- není stanoven termín pro ukončení dalších kol přijímacího řízení
- ředitel školy musí hodnotit uchazeče podle:
a) hodnocení na vysvědčeních z předchozího vzdělávání,
b) výsledků hodnocení dosažených při talentové zkoušce, je-li stanovena,
c) výsledků hodnocení dosažených při přijímací zkoušce, je-li stanovena, a
d) dalších skutečností, které osvědčují vhodné schopnosti, vědomosti a zájmy uchazeče – základní školy již nemají povinnost vydávat žákům výstupní hodnocení a toto již ani není povinnou součástí přihlášky, není tedy vhodné je v přijímacím řízení hodnotit
- kritéria je ředitel školy povinen zveřejnit (viz výše)
- pro různá kola přijímacího řízení může ředitel školy stanovit různá kritéria přijímacího řízení – vše však musí zveřejnit ve stanovených termínech, tzn. pro další kola přijímacího řízení nejpozději k datu vyhlášení příslušného kola přijímacího řízení
- kritéria přijímacího řízení mohou být stanovena odlišně podle obsahového zaměření školního vzdělávacího programu
- vydávají zápisové lístky svým žákům, a to v termínech uvedených výše
- základní školy jsou povinny si obstarat dostatečné množství zápisových lístků
- potvrzují žákům zápisové lístky a vedou evidenci o tom, komu zápisové lístky vydali
- potvrzují přihlášky ke vzdělávání na střední škole, ale nepostupují je řediteli střední školy
- škola není povinna vydávat uchazečům tiskopisy přihlášek (povinnost nebyla stanovena ani dříve); uchazeči si mohou tiskopisy přihlášek stáhnout z internetu (odkaz viz níže)
- vzory přihlášek ke vzdělávání jsou zveřejněny na:
http://www.msmt.cz/vzdelavani/nove-formulare-prihlasek-vzory
- uchazeč může do 1. kola přijímacího řízení podat celkem dvě přihlášky (platí i pro obory vzdělání s talentovou zkouškou); uchazeč si musí dát pozor, aby se nekryly termíny přijímacích zkoušek, protože stejný termín pro konání přijímací zkoušky nebo talentové zkoušky v jiném oboru vzdělání nebo jiné škole, do kterých uchazeč podal přihlášku, není důvodem stanovení náhradního termínu konání přijímací zkoušky nebo talentové zkoušky
- přihláška se podává do oboru vzdělání, nikoliv do zaměření oboru vzdělání
- v dalších kolech přijímacího řízení není počet přihlášek žádným způsobem omezen
- uchazeč podává přihlášku vždy přímo u ředitele školy, do které se hlásí – z toho plyne, že je jednoznačně sám odpovědný za obsah přihlášky ve smyslu doložení všech potřebných dokladů, zejména pak vyjádření školského poradenského zařízení (PPP, SPC) v případě uchazečů se speciálními vzdělávacími potřebami, diplomy ze soutěží atd.
- odvolací lhůta proti rozhodnutí ředitele střední školy činí 3 pracovní dny ode dne doručení rozhodnutí
- zápisový lístek:
- zveřejňování povinných údajů (viz výše)
- zveřejňuje se předpokládaný počet přijímaných uchazečů (nikoliv nejvyšší počet)
- v 1. kole přijímacího řízení, pokud se konají přijímací zkoušky, stanoví ředitel školy nejméně 2 termíny konání přijímací zkoušky - stále se jedná o jedno kolo přijímacího řízení, tzn. že ředitel školy stanoví jedno společné pořadí uchazečů z obou (resp. ze všech) termínů konání přijímací zkoušky
- ředitel školy ukončí hodnocení uchazečů do 3 pracovních dnů po termínu stanoveném pro přijímací zkoušku (po druhém, resp. posledním termínu přijímací zkoušky);
- svůj úmysl vzdělávat se ve střední škole, oboru vzdělání a formě vzdělávání musí uchazeč potvrdit doručením zápisového lístku řediteli školy, do které byl ke vzdělávání přijat – viz výše
- je třeba každý zápisový lístek opatřit otiskem podacího razítka, aby bylo zřejmé, kdy byl na školu doručen
- není výslovně stanoveno, že uchazeč může požádat o zpětné vydání zápisového lístku, ale vzhledem k tomu, že výslovně může zápisový lístek opakovaně uplatnit v případě, že je přijat ke vzdělávání na základě odvolání, je zřejmé, že uchazeč může o zpětné vydání zápisového lístku požádat.
- oznamování rozhodnutí:
OBORY S TALENTOVOU ZKOUŠKOU
Novela školského zákona nebyla v otázce nové úpravy doručování rozhodnutí důsledná, když ustanovení § 62 odst. 2 větu druhou školského zákona nechala beze změn. Výsledkem je stav, kdy doručování rozhodnutí přijatých uchazečů v oborech vzdělání s talentovou zkouškou je upraveno 2x – jednou ustanovením § 62 (podle kterého se rozhodnutí oznamuje doručením písemného vyhotovení rozhodnutí) a jednou ustanovením § 60 odst. 17 a § 183 školského zákona (podle kterého se rozhodnutí oznamuje vyvěšením seznamu). Odbor školství k tomuto zaujímá níže uvedené stanovisko:
Smyslem novely školského zákona bylo zjednodušení a urychlení doručování rozhodnutí, kterými jsou uchazeči přijímáni ke vzdělávání. Nový způsob doručování se vztahuje i na předškolní, základní a vyšší odborné vzdělávání a není tedy žádný věcný ani právní důvod (pomineme-li opomenutí zákonodárce), aby u jedné skupiny oborů vzdělání byl upraven jiný způsob doručování. Tedy i u oborů vzdělání s talentovou zkouškou budou rozhodnutí oznamována (doručována) zveřejněním seznamu.
Z výše uvedeného tedy vyplývají následující skutečnosti:
nepřijatí uchazeči:
- je zvýšený zájem na určení přesného okamžiku doručení rozhodnutí, a to ze dvou důvodů:
- odvolací lhůta jsou 3 pracovní dny
- zápisový lístek (viz výše)
- odvolací lhůta jsou 3 pracovní dny
- ředitel školy je povinen vyhovět v autoremeduře odvolání uchazeče, který splnil kritéria přijímacího řízení, ale nebyl přijat pro nedostatek volných míst, a to v případě, že se místa uvolnila v důsledku neodevzdání zápisových lístků úspěšnými uchazeči, a za předpokladu dodržení pořadí uchazečů
forma vzdělávání |
termín podání přihlášky |
termín konání přijímací zkoušky |
termín odeslání rozhodnutí, pokud se přijímací zkouška nekoná |
termín odeslání rozhodnutí, pokud se přijímací zkouška koná |
|
obory vzdělání s talentovou zkouškou |
30.11. |
2. - 15.1. |
--- |
nejpozději do 15.2. |
|
konzervatoř |
30.11. |
15.1. - 31.1. |
--- |
nejpozději do 10.2. |
|
řádné studium |
denní |
do 15.3. |
22.4. - 30.4. |
nejdříve 22.4. |
do 3 pracovních dnů po termínu stanoveném pro přijímací zkoušku |
jiná forma |
do 20.3. |
22.4. - 30.4. |
nejdříve 22.4. |
do 3 pracovních dnů po termínu stanoveném pro přijímací zkoušku |
|
nástavbové studium |
denní |
do 15.3. |
22.4. - 30.4. |
nejdříve 22.4. |
do 3 pracovních dnů po termínu stanoveném pro přijímací zkoušku |
jiná forma |
do 20.3. |
22.4. - 30.4. |
nejdříve 22.4. |
do 3 pracovních dnů po termínu stanoveném pro přijímací zkoušku |
|
zkrácené studium |
denní |
do 15.3. |
22.4. - 30.4. |
nejdříve 22.4. |
do 3 pracovních dnů po termínu stanoveném pro přijímací zkoušku |
jiná forma |
do 20.3. |
22.4. - 30.4. |
nejdříve 22.4. |
do 3 pracovních dnů po termínu stanoveném pro přijímací zkoušku |
aktualizováno dne 1.9.2015
CO NÁS ČEKÁ V ČERVNU 2016
4.6. – Den dětí – běh o perníkové srdce 9:00 – 12:00
6.6. – Projekt – zaniklé obce /Jevišovice - 8. ročník
7.6. – výlet pro žáky náboženství
8.6. – školní výlet – Vidapark Brno - 6. ročník
8.6. – divadelní představení- vybraní žáci
9.6. – den s lesy ČR – žáci I. stupeň
9.6. – atletická olympiáda Kravsko - vybraní žáci
14.6. – 16.6. - školní výlet – Pasohlávky - 7. ročník
15.6. – školní výlet – Jihlava ZOO - žáci I. stupeň
16.6. - školní výlet - Třebíč - 5. ročník
16.6. – Projekt – zaniklé obce /Blížkovice - 8. ročník
Závod tělesné zdatnosti –„Dukelák“ – termín bude upřesněn
Mezinárodní fotbalové utkání – termín bude upřesněn
23.6. – kontrola a odevzdání učebnic
28.6. – slavnostní vyřazení žáků 9. roč. – 18:00
30.6. – vydání vysvědčení 7:45 – 8:30